Miks osaleda messil Tallinn FoodFest?
Toidumessi eksponenti ootab:
- enam kui 5000 profikülastajat üle kogu Eesti horeca, jae- ja hulgikaubanduse, toidutööstuse ning sidusaladelt
- toidusõprade päeval üle paari tuhande külastaja
- vahetud kohtumised, otsekontaktid praeguste ja uute äriklientidega
- kliendibaasi kasvatamise ja oma sihtrühma laiendamise võimalus
- Eesti oluliste meediakanalite tähelepanu
- võimalus oma tooteid esitleda ja müüa
- võrdne võimalus nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel otsustajatega kohtuda
- ettevõtte, toote, teenuse tuntuse kasv partnerite ning tarbijate seas
- usaldusväärne ja kogemustega korraldusmeeskond
Tallinn FoodFest on teie tõhus meedia ja ainulaadne turunduskanal!
- Mess on reaalajas toimiv meedia, kus kliendiga kohtutakse silmast-silma.
- Mess on ainus meedia, mis kõiki viit meelt kasutades sõnumi kliendini viib.
- Messikülastaja kui potentsiaalne ja teadlik klient teab täpselt, kuhu ja milleks ta on tulnud: tutvuma uudistega, hankima uusi kontakte ja laiendama silmaringi. Messil kohtud ka konkurentide klientidega.
- Messil on võimalik samaaegselt ellu viia kõiki turunduse eesmärke.
- Mess on suurepäraselt toimiv jätk või laiendus käimasolevale müügikampaaniale, mille käigus jagatakse messi või kampaaniapakkumisi.
- Meeldejääv esinemine ning väljapanek on sõnum, mille kannavad edasi nii meedia kui tuhanded messikülastajad – mess toetab teie firma või toote imago kujundamist kogu sihtrühmale.
- Kohalolek messil loob kindlustunnet klientides ja toetab küpsevaid ostukavatsusi.
100 ideed messil osalemiseks
Messil osalemist ette valmistades tuleks alustada eesmärkidest. Lisame siia 100 eesmärki, mille on oma raamatus “Powerful Exhibit Marketing” välja toonud Barry Saskind. Kui paljud neist puudutavad teid ja teie ettevõtet?