Selle aasta seminari teemaks on “Targad turundusotsused toitlustuses”.
Seminarile võiks tulla suure hulga küsimustega, millele oma ala eksperdid annavad kiireid ja sisulisi vastuseid:
- Kuidas on tehisintellekt suureks abimeheks turundamises ning mida kõike saab AI abil korda saata?
- Kuidas ja kas olla nähtav TikTokis?
- Kuidas läbi mõelda klienditeekond, et külastaja jõuaks just teie ärini?
Kellele on seminar mõeldud
Seminarile ootame toitlustajaid – restoranid, baarid, kohvikud, kiirtoidu kohad, lounge´d ning majutajad – hotellid, hostelid. Seminar on kasulik omanikele ja tegevjuhtidele, lisaks ootame kuulama ka müügi-, turundus-, toitlustustiimi liikmeid. Teretulnud on ka majutuse ja toitlustuse eriala tudengid, valdkonna spetsialistid.
Programm
Kolmapäev, 25. septembril, Unibet Arenal.
9:30 – 10:00 osalejate hommikukohv
10:00 – 10:45 „Tehisintellekti võimalused efektiivsemaks turundamiseks“ Katrin Vilimaa-Otsing, digistrateeg ja konsultant
Vaatame praktilisi AI-lahendusi ja turundustööriistu, mis aitavad tõhusamalt turundada ja aega kokku hoida. Osalejad saavad teada, kuidas kasutada tehisintellekti igapäevaste turundustegevuste lihtsustamiseks ja automatiseerimiseks ning kuidas luua mõjuvaid kampaaniaid ja sisu, mis tõmbavad klientide tähelepanu. Tule ja avasta, kuidas nutikalt ning tulemuslikult oma turundusvõimekust tõsta!
10:45 – 11:30 „Olulised SEO tegurid toitlustus valdkonna ettevõtetele: Mida iga omanik peaks teadma SEOst alanud AI ajastul?“ Meelis Vill, SEO spetsialist
Seminaril räägib Meelis lähemalt tehisintellektist, kuidas ning mismoodi on tehisintellekti abil võimalik ettevõttele saavutada märkimisväärne edu. Millised on õiged märksõnad, millega tõsta oma nähtavust Googles ning kuidas kliendid internetist teie tooteid ja teenuseid otsivad? Milline on roll piltidel ja videodel restorani või kohviku kodulehel?
11:30 – 11:50 paus
11:50 – 12:20 „TikToki sisuloome ABC ja kuidas see oma ettevõtte kasuks tööle panna“ Reet Taniel, sotsiaalmeedia sisujuht loovagentuuris Vaas
Uurime koos, mis ikkagi on TikToki fenomen ja vaatame, kuidas see oma ettevõtte kasuks tööle panna. Räägime sellest, kas ja miks tasub TikTokki investeerida ja milliseid on inspireerivad edulood Eestist ja välismaalt.
12:20 – 12:50 „Kuidas aitab kliendi teekonna läbi mõtlemine käivet suurendada?“ Mari Arnover, teenusedisainer, ettevõtja, külalisõppejõud
Mari annab ülevaate kliendi vaatenurgast söögikohale, millised on ootused ja kliendi jaoks saadav väärtus. Ning millal tekib suurepärane kliendikogemus, mida tahetakse edasi soovitada?
12:50 – 13:20 „Kuidas tekitada järjekord uksest välja?“ Tanel Tang, Saaremaa Mahemunad ja Salme Sai brändi asutaja
Arvate, et Eesti kõige läänepoolseimas alevikus Tallinnast nelja sõidutunni kaugusel puuduvad kohalikul pagarikojal kliendid ja ei ole võimalik igapäevast järjekorda ukse taha tekitada. See müüt on Taneli poolt purustatud. Kuidas müüa umbes 1000 saiakest päevas niimoodi, et jääb isegi puudu kohas, kus püsivalt elab alla 500 inimese. See on küsimus, millele annab Tanel seminaril vastuse.
Registreerimine
Kõnelejate tutvustused
Katrin on informaatika taustaga turundaja, kel kogemust aastast 2010. Lisaks tööle meediaagentuurides on ta ka lektor ja hinnatud ekspert, kes on muuhulgas hinnanud Eesti parimaid digikampaaniaid digitegu žüriis kolmel erineval aastal.
Katrini kodulehekülg: Turunduskoolitus.ee
Katrin LinkedIn-is: linkedin.com/katrinvilimaa
Katrin Instagram-is: @katrinvilimaa
*** *** ***
Meelis on Eestis tunnustatud SEO spetsialist, kellel on aastatepikkune kogemus digiturunduse ja otsingumootori optimeerimise valdkonnas. Ta on aidanud paljudel ettevõtetel Eestis ja rahvusvaheliselt parandada oma nähtavust otsingutulemustes, suurendades sellega nende veebiliiklust ja müügivõimalusi. Meelis on tuntud oma praktiliste teadmiste lahenduste poolest, mis on aidanud tal saavutada laialdast tunnustust Eesti SEO valdkonnas.
Meelise kodulehekülg: meelisvill.com
Meelis LinkedIn-is: linkedin.com/meelisvill-seo-cro-estonia
*** *** ***
Reedal on seljataga 8-aastane agentuuri kogemus ja on spetsialiseerunud eelkõige brändide sotsiaalmeedia sisuloomele. Tema tugevuseks on strateegiline planeerimime, brändi kasvatamine ja seda eelkõige läbi loovate visuaalsete lahenduste loomise. Reeda kireks on hea toit, selle valmistamine ning loomulikult see, et toit saaks kaasahaaravalt ja isuäratavalt jäädvustatud.
Vaas TikTok-is: @vaas.agency
Vaas Instagram-is: @vaasagency
Vaas Facebook-is: Vaas
*** *** ***
Mari näeb teenusedisainerina asju kasutaja vaatenurgast ning toob ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatab suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitab seoseid ja pakub lahendusi. Mari veab ka teenusedisaini podcasti Mida kliendid tahavad?
Mari LinkedIn-s: linkedin.com/mari-arnover
Mari kodulehekülg: Kliendiuuringud.ee
*** *** ***
Tanel on kogenud ettevõtja ja turundusekspert, kes on spetsialiseerunud väikeettevõtete kasvustrateegiatele. Ta on tuntud oma unikaalse lähenemise poolest, kus ta on edukalt ühendanud värskete saiakeste tootmise ja kanade pidamise, et pakkuda kohalikele ning kaugemalt tulijatele autentseid maitseelamusi. Lisaks jagab ta sageli oma kogemusi ja edulugusid liveblogi kaudu, pakkudes reaalajas ülevaateid ja praktilisi nõuandeid väikeettevõtete arendamiseks.
Mahemunad Facebook-is: Saaremaa Mahemuna
Kohvik Facebook-is: Salme Sai
Taneli kodulehekülg: Saaremuna.ee
*** *** ***
Osalustasu
Seminari hind on 99 € + km osaleja kohta.
Registreerimistähtaeg: 20.09.2024, aga seminari ruumis on kohtade arve piiratud, huvi korral soovitame registreerida koheselt.
Seminaril osaleja saab pääsu ka Tallinna Toidumessile.
*** *** ***
Registreerimine
Registreerunutel on võimalik tühistada oma osalus kulusid kandmata 9. septembrini. Hilisemal loobumisel või loobumisest teatamata jätmisel osalustasu ei tagastata või arve kuulub tasumisele. Tühistamissoov saata e-maili teel.
Küsimuste puhul palun pöörduda
Kennet Sarv
TTM 2024 programmi koordinaator
kennet.sarv@profexpo.ee
telefon: 62 61 347, 52 71 095